Tekirdağ' a kısa bir gezi. [EN-TR] A short trip to Tekirdag.

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi.

Birkaç gün önce başka şehirden arkadaşlarım geldi ve beni Tekirdağ' a yazlığa çağırdılar. 4 arkadaş yazlığa gitmeye karar verdik. Gece bütün her şeyi planladıktan sonra uyumaya karar verdim. Ama heyecandan uyuyamıyordum. Çünkü bahsettiğim arkadaşlarımı yıllardır göremiyorum. O yüzden yarın yapacağımız şeyler için çok heyecanlıyım. Birkaç saat uyuyamadım ama daha sonra bir şekilde uyumayı başardım. Heyecan böyle bir şey işte. Uyumamıza izin vermiyor heyecanımız.

Giderken birkaç tane ağacın fotoğrafını çekmiştim. Otobüste cam kenarında oturmak çok hoş bir his. Küçük bir otobüste gidiyorduk ve pek fazla yolcu yoktu.

Hello Steemit Turkey Family.

A few days ago, my friends from another city came and invited me to Tekirdağ for a summer residence. 4 friends decided to go to the cottage. After planning everything for the night, I decided to go to sleep. But I couldn't sleep because of the excitement. Because I haven't seen my friends I mentioned for years. So I'm very excited about what we're going to do tomorrow. I couldn't sleep for a few hours, but then somehow I managed to sleep. That's what excitement is. Our excitement does not allow us to sleep.

I took pictures of a few trees on the way. Sitting by the window on the bus is a very pleasant feeling. We were traveling in a small bus and there weren't many passengers.

Tekirdağa gidebilmek için önce Metrobüse gittim ve diğer arkadaşlarımı bekledim. Bu sefer gelmeleri biraz uzun sürdü. Neden bu kadar geç kaldıklarını anlayamadım. Metrobüsten inince otobüse gidip bilet alacaktık ve bu şekilde Tekirdağa gidecektik. Yaklaşık 1 saat arkadaşlarımızı bekledikten sonra sonunda geldiler ve bilet alabildik. Ben hem gidiş hem de dönüş bileti aldım. Bu sayede bilet fiyatlarından indirimli bir şekilde faydalandım. Şehirlerarası yolculukları da hiç sevmem. Ama bunun arkadaşlarım için önemli olduğunu biliyorum. Ve onları gerçekten çok özlediğimi düşünüyorum.

Tekirdağa gidebilmek için önce Metrobüse gittim ve diğer arkadaşlarımı bekledim. Bu sefer gelmeleri biraz uzun sürdü. Neden bu kadar geç kaldıklarını anlayamadım. Metrobüsten inince otobüse gidip bilet alacaktık ve bu şekilde Tekirdağ' a gidecektik. Yaklaşık 1 saat arkadaşlarımızı bekledikten sonra sonunda geldiler ve bilet alabildik. Ben hem gidiş hem de dönüş bileti aldım. Bu sayede bilet fiyatlarından indirimli bir şekilde faydalandım. Şehirlerarası yolculukları da hiç sevmem. Ama bunun arkadaşlarım için önemli olduğunu biliyorum. Ve onları gerçekten çok özlediğimi düşünüyorum.

İki saatlik uzun bir yolculuktan sonra sonunda Tekirdağ' a vardık ve ben otobüsten indiğim için gerçekten çok mutluyum. Yukarıda da yazdığım gibi ben uzun otobüs yolculuklarını hiç sevmem. Özellikle şehirlerarası otobüs yolculukları benim için gerçekten çok sıkıcı. Çünkü otobüste giderken ne yaparsam yapayım yine de sıkılıyorum.

Neyse ki bu sefer 3 arkadaşım vardı yanımda. Bu sayede pek fazla sıkılmadım. Ama dönüşte ben tek başıma yolculuk yapacağım. O yüzden sıkılmaktan korkuyorum. Otobüsle giderken yolda 2 saat boyunca sohbet ettik. Eski günlerden ve hayatın zorluğundan bahsettik.

After a long two-hour journey, we finally arrived in Tekirdağ and I am really happy to get off the bus. As I wrote above, I don't like long bus trips at all. Especially intercity bus journeys are really boring for me. Because no matter what I do on the bus, I still get bored.

Fortunately, this time I had 3 friends with me. This way, I didn't get bored too much. But on the way back, I will travel alone. That's why I'm afraid of getting bored. We chatted for 2 hours on the way on the bus. We talked about the old days and the hardship of life.

Otobüs yolculuğu bitti ve biz sonunda otobüsten indik. Burasının havası gerçekten çok temiz ve yumuşak. Ama hava biraz sıcak ve bu garip bir his. Tekirdağ' a hayatımda ilk defa geliyorum ve burası gerçekten çok güzel bir şehir. Otobüsten indikten sonra markete gittik. Hemen yazlık eve gideceğimiz için yemek için birkaç şey aldık ve poşetlere koyup yola çıktık.

Marketten peynir, kahve, su, birkaç tane meyve ve birkaç tane sebze aldık. Ve bir de yarım kilo kıyma aldık. Kıymanın içine ekmek kırıntısı ve rendelenmiş soğan koyup köfte yaptık. Aslında ben köfte yapmayı pek bilmiyorum. Ama arkadaşlarım daha önce yaptıkları için çok lezzetli ve tam kıvamında çok iyi köfteler yaptılar.

The bus ride was over and we finally got off the bus. The air here is really clean and soft. But it's a little hot and it's a strange feeling. I am coming to Tekirdağ for the first time in my life and this is a really beautiful city. After getting off the bus, we went to the market. Since we were going to the summer house right away, we bought a few things to eat and packed them in bags and set off.

We bought cheese, coffee, water, a few fruits and a few vegetables from the market. And we also bought half a kilo of ground beef. We put bread crumbs and grated onions in the minced meat and made meatballs. Actually, I don't know much about making meatballs. But my friends made very tasty and perfect meatballs because they had made them before.

Eve gidip kahvaltılık yemekler hazırlamaya başladık. Marketten peynir, zeytin gibi kahvaltılık şeyler aldığımız için hızlıca bir kahvaltı hazırladık ve hemen yemek yemeye başladık. Kahvaltıdan sonra kahve içmek için su ısıtıcısına su koyduk ve ısındıktan sonra kahvelerimizi hazırlayıp balkona çıktık. Kahvenin yanında kuruyemiş ve biraz çikolata yerken uzun uzun sohbet ettik. Daha sonra hazırlanıp sahile gidecektik. Bu kahvenin tadı çok yumuşak olduğu için hepsini bitirdim.

Kahvelerimizi de içtikten sonra artık denize gidip kumsalda biraz oturmak ve sohbet etmek için hazırlanmaya başladık. Hazırlandıktan sonra hemen kumsala gittik ve bir örtü serip örtünün üstüne oturduk ve sohbet etmeye başladık. Yanımıza limonata götürmüştük. Limonata içerken denizin dalgalarının sesi gerçekten terapi gibiydi.

We went home and started preparing breakfast meals. Since we bought breakfast items such as cheese and olives from the market, we prepared a quick breakfast and started to eat right away. After breakfast, we put water in the kettle to drink coffee and after warming up, we prepared our coffees and went out to the balcony. We chatted for a long time while we ate nuts and some chocolate next to coffee. Then we would get ready and go to the beach. I finished it all because the taste of this coffee is so bland.

After drinking our coffees, we started getting ready to go to the sea and sit on the beach for a while and chat. After getting ready, we immediately went to the beach and laid a blanket and sat on the cover and started chatting. We brought lemonade with us. The sound of the waves of the sea while drinking lemonade was really like therapy.

Kumsalda oturup sohbet ettikten sonra eve tekrar eve döndük ve ben İstanbul' a geri dönmek için hazırlanmaya başladım. Bir günlük yolculuğum ve tatilim neredeyse bitmek üzereydi. Eve döndüğümüzde yemek yedikten sonra hazırlandım ve otobüse gittim. Tekirdağ' ı gerçekten çok beğendim. Umarım birkaç kere daha buraya gelebilirim. Belki gelecek yaz tekrar buraya tatile gelebilirim arkadaşlarımla.

After sitting on the beach and chatting, we returned home and I started to prepare to return to Istanbul. My one-day journey and vacation was almost over. When we got home, after eating dinner, I got ready and went to the bus. I really liked Tekirdag. I hope I can come here a few more times. Maybe next summer I can come here on vacation again with my friends.

Sort:

quality post (1).png

Steemit türkiyede günün kaliteli postu seçildiniz. aktif olduğunuz için teşekkür ederiz.