ENG&TR-Club100 thediarygame 05.08.2022/Pleasant times spent with my daughter on the Antalya Konyaaltı beach//Kızımla birlikte Antalya Konyaaltı sahilinde geçirdiğimiz keyifli vakitler

in Steemit Türkiye2 years ago

ENG

introductions:

Hello everyone friends.

what3words

How are you all I hope you are well. 🙏 It's very hot in Antalya. I'm in full vacation mode. Since there are many people coming and going in the summer, I could not spare much time to visit and spend time with them. But I took many pictures for you. I missed you I hope you missed me too.

Today I am going to tell you about the pleasant times we spent with my daughter yesterday. In my article, you will both visit the Konyaaltı beach and watch what he goes through in one day. 🤗 I hope you enjoy reading my post.

Enjoying the sea at Konyaaltı beach:

Yesterday was a very hot day again and after we had our breakfast with my daughter, we went swimming to the Konyaaltı beach. Konyaaltı beach As Deniz, we came across a rough sea at noon, as it is a calm sea in the mornings, rough in the afternoons, and waves in the evening.

I don't like swimming very much in the choppy sea. Because struggling with waves makes swimming difficult, swimming in still water is pleasant for me. We went into the choppy sea for 5 minutes to cool off with my daughter, and then we started to sunbathe on the sun loungers.

We were not spending a long time with my daughter, we had pleasant conversations and drank our drinks while sunbathing on the sun loungers. I miss my daughter so much. 🤗 A person understands his value when he is separated from his loved ones, my children are always precious to me, but I miss them very much when I am apart. 🥰

While I was chatting with my daughter, a peddler selling corn passed by and we bought some corn and after we ate our corn, we saw little birds coming around us. These little birds wanted to get their share of the grains in the corn. 🤗

We left our corn on the plastic table so that they could get their share. Birds came one by one and began to nibble at the remaining grains of corn inside the cobs. It was very enjoyable to watch them, we took pictures of them with my daughter. 🥰

Evening pleasure at Konyaaltı beach;

After such a pleasant sea swim, we went home to have dinner. As soon as we had our meal, we made plans to go outside. My son, daughter, me and my brother all went for a walk towards the Konyaaltı beach. Konyaaltı beach is a magnificent coastline with many luxury cafes in Antalya with a wonderful view visited by thousands of tourists.

Every time I come here, it gives me a different pleasure to walk around. But the taste of traveling with the family is another good one.🥰 We sat in a nice place with my children. I like the fact that there are swings in the sitting areas. I generally prefer to sit in cafes with swings. 🤗

After spending a nice and enjoyable evening at the cafe with my children, we returned to our home and were thankful to end the day properly after playing with our lovely cat, Hercules, who was waiting for us.

See you next day in my article, stay with love, dear friends. 🙏🤗

@baycan❤️ @baycan❤️ @baycan

TR

Giriş

Herkese merhaba arkadaşlar.🤗

Hepiniz nasılsınız Umarım iyisinizdir. 🙏 Antalya'da havalar çok sıcak. Ben de tam tatil moduna girmiş bulunmaktayım. Yazın gelen giden çok olduğu için hem onlarla gezmek hem de vakit geçirmek adına buralara çok vakit ayıramadım. Ama sizler için birçok resimler çektim. Sizleri özledim Umarım sizler de beni özlemişsinizdir.

Bugün sizlere dün kızımla birlikte geçirmiş olduğumuz keyifli vakitlerden bahsedeceğim. Yazımda hem Konyaaltı sahiline gezecek hem de bir gün içinde neler yaşadığını izleyeceksiniz. 🤗 Umarım yazımı keyifli okursunuz

Konyaaltı sahilinde deniz keyfi.

Dün yine çok sıcak bir gündü ve kızımla birlikte kahvaltımızı yaptıktan sonra Konyaaltı sahiline yüzmeye gittik. Konyaaltı sahili Deniz olarak sabahları durgun öğlenleri hırçın dalgalı akşam üzerleri yine durgun bir deniz olduğu için biz öğlen vaktinde dalgalı haline denk geldik.

Ben dalgalı denizde yüzmeyi çok sevmiyorum. Çünkü dalgalarla boğuşmak yüzmeyi zorlaştırıyor, keyifli olan durgun suda kulaçlar atıp yüzmek benim için. Kızımla birlikte serinlemek amaçlı 5 dakika dalgalı denize girip çıktık daha sonra şezlonglarda güneşlenmeye başladık.

Kızımla birlikte uzun süre vakit geçirmiyorduk şezlonglarda güneşlenirken keyifli muhabbetler edip içeceklerimizi içtik. Kızımı çok özlemişim. 🤗 İnsan sevdiklerinden ayrı kalınca anlıyor değerini ,benim için evlatlarım her zaman değerli ama ayrı kaldığım zamanlarda onları çok özlüyorum. 🥰

Kızımla muhabbet ederken mısır satan bir seyyar satıcı geçti ve biz birer mısır aldık mısırlarımızı yedikten sonra etrafımıza minik kuşların geldiğini gördük. Bu minik kuşlarda mısırların içindeki taneciklerden nasiplerini almak istiyorlardı. 🤗

Onlar nasiplerini alsınlar diye mısırlarımızı plastik sehpanın üzerine bıraktık. Kuşlar bir bir gelip mısır koçanların içindeki kalan mısır taneciklerini dideklemeye başladılar. Onları izlemek çok keyifliydi kızımla birlikte onların resimlerini çektik. 🥰

Konyaaltı sahilinde akşam keyfi:

Böyle keyifli bir deniz yüzüşünden sonra akşam yemeğini yemek için eve gittik. Yemeğimizi yer yemez dışarıda gezmek için plan yaptık. Oğlum kızım ben de kardeşim hep birlikte Konyaaltı sahiline doğru yürüyüşe çıktık. Konyaaltı sahili Antalya'da binlerce turistin ziyaret ettiği harika manzaraya sahip içerisinde bir çok lüks kafeleri bulunan muhteşem bir sahil şerididir.

Buraya her geldiğimde gezmek bana ayrı bir keyif veriyor. Ama aile ile birlikte gezmenin tadı bir başka güzel.🥰 Çocuklarımla birlikte güzel bir mekana oturduk. Oturma alanlarında salıncak olması benim çok hoşuma gidiyor. Genelde salıncaklı kafelerde oturmayı tercih ediyorum. 🤗

Çocuklarımla birlikte kafede güzel ve keyifli bir akşam geçirdikten sonra evimize geri döndük ve bizi bekleyen sevimli kedimiz Herkül'le oynadıktan sonra günümüzü şekilde bitirmenin şükrünü yaptık.

Bir dahaki gün yazımda görüşmek üzere sevgiyle kalın sevgili dostlar. 🙏🤗

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:

Yazılarınızı okumayı özlemişiz Semra hanım 😊yaz ayı geldiğinde sıcak havaların da etkisiyle, tüm insanlara Bi rahatlık geliyor ve hiç bişey yapmak istemiyor, bide üstüne gelen giden olunca, hiç vakit ayıramıyoru.

Ailenizle güzel bir gün geçirmişsiniz, denizi yüzmeyi çok seviyorum ama maalesef yoğunluktan bizlerde denize gidemiyoruz 😊 sonraki yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz.

2 years ago

Ben de yazmayı özlemişim. Çok teşekkür ederim güzel ve değerli yorumunuz için. En kısa zamanda yazılarıma devam edeceğim. Umarım siz de yoğunluklarınızı atlatıp güzel bir tatil yaparsınız.🙏

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08

Curated by @juzkid

SteemCor07 - Lifestyle Curation Team

2 years ago

Thank you so much @juzkid

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.