#club100 Economic Diary Game - 17 - 18 Temmuz Özlem GidermecesteemCreated with Sketch.

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Herkese merhaba

Öncelikle herkese iyi haftalar diliyorum. Kardeşim ve kuzenimin tatilleri bitti ve pazar günü Trabzon'a gittiler. Bende pazar günü onlarla birlikte Samsun'a kadar gittim. Üniversiteden yakın bir arkadaşım Samsun'a kız kardeşinin yanına geldi ve bizde görüşmüş olduk. Seda ile artık sık sık görüşeceğimizi umuyorum çünkü kardeşi Samsun'da çalışıyor :) Samsun'da doğa ile iç içe olabileceğiniz, yeşilliklerin içinde vakit geçirebileceğiniz, piknik yapabileceğiniz harika bir yer olan Çakırlar Korusu.

Çakırlar Korusu
Seda, dayısı, yengesi, kuzeni, kardeşi ve ben

Seda, kuzeni, dayısı ve yengesi orada piknik yapıyorlardı. Mustafalar giderken beni onların yanına bıraktılar. Seda ile görüşmeyeli 1 - 2 sene kadar olmuştu, o yüzden birbirimizi görünce hemen sarılıp hasret giderdik ve sonra yanındakiler ile tanıştım. Dayısı ve yengesi çok tatlı, sıcak kanlı, güler yüzlü insanlardı. Hemen onlarla da tanışıp kaynaştık.
Ben gittiğim de mangal işi bitmiş, salatayı yapıyorlardı. Hep birlikte masayı kurduk sonra hoş sohbet eşliğinde karnımızı doyurduk. Sonrasında dayı semaveri yaktı. Çay demini alana kadar Seda ile etrafı dolaşmaya çıktık. Gezerken eski günleri yad ettik, biraz fotoğraf çekildik ve çay içmek için geri döndük.

WhatsApp Image 2022-07-19 at 22.55.45 (2).jpeg

Seda ve ben

Çayımızı içerken yanında atıştırmalık da vardı, müzikte açtık. Hem sohbet hem çay çok güzel vakit geçirdik. Çaylar bittikten sonra oraları topladık ve gittik. O gece Seda'nın kardeşinin evinde kaldım. Eve gittik ve biraz dinlendikten sonra Seda ile birlikte dışarıya çıktık. Önce Yabancılar Çarşı'sına diğer adı ile Rus Pazarı'na girdik. İçeride gezerken doğal taş satan bir dükkana girdik. Dükkan sahibi tatlı birisiydi bizimle içten, samimi ve güler yüzü ile çok güzel ilgilendi. Bize taşların özelliklerini anlattı. Seda kendine ametist taşından bileklik seçti bende kolye seçtim. Dükkan sahibi bize birer tane sitrin taşı hediye etti ve bu taşları kullanmadan önce topraklamamızı söyledi. Daha sonraki postumda da biraz bu doğal taştan bahsedeceğim. Kasaya ücret ödemeye geçtiğimizde Seda ile sen hediye edeceksin ben hediye edeceğim diye tartıştık ve galip gelen o oldu :)

Ametist Taşı
Sitrin Taşı

Oradan çıktıktan sonra sahile geçtik. Biraz deniz kenarında oturduk biraz gezdik derken gece 11 gibi eve gittik. Evde de birer kahve yaptık 4.30 a kadar oturduktan sonra uykumuz gelmişti ve yattık.

Eve dönüş

WhatsApp Image 2022-07-19 at 22.55.45 (1).jpeg

Çiçekler eşliğinde bol köpüklü Türk Kahvesi

Sabah 9.50 de Seda kahvaltıyı hazırlayıp bizi uyandırdı. Kahvaltımızı yapıp gezmek için hazırlandık. Meydana gittik orda mağazalara falan girdik. Maalesef fiyatlar pahalı olduğu için indirim kovalıyoruz. Fırsat bulmuşken ve ihtiyacım varken bir şeyler aldım.

ÜRÜNFiyat (TL)Fiyat (Steem)

Dudak Kalemi143.6
Kolye10025.68
Toplam17845.71

Sonra tramvaya binip Atakum' a gittiten sonra kahvelerimizi de alıp sahile gittik. Saat 5 - 6 gibi yemek yemeye geçtik. Seda'nın kardeşi de işten çıkıp yanımıza geldi. Birlikte yemek yedik ve vedalaştık.

Atakum Sahil
Et Çökertme

Ben Bafra'ya döndüm, Seda da 8.30 arabası ile Çorum'a döndü. Tabi evde beni bekleyen minik bebeklerim vardı onlara mama alıp eve gittim ve bebeklerimin mamasını verdim. Afiyetle yediler :)

WhatsApp Image 2022-07-19 at 23.11.53.jpeg

Bebeklerim

Benim 2 günlük günüm böyle dolu dolu, hasret gidermeli geçti.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:
Your post has been successfully curated by our team via @ozenozge at 50%. Thank you for your committed efforts, we invite you to do more and keep posting high quality posts for a chance to win valuable upvotes from our team of curators and probable selection for an additional upvote later this week in the Top Seven.

Note: You must enter the tag #fintech among the first 4 tags for your post to be reviewed.