The Diary Game -Better life season 3 //21 August 2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Günlük Oyunu -Daha iyi yaşam sezonu 3 // 21 Ağustos 2021

Herkese Merhaba

Bugün sizlere 4 günlük tatil gününden 21.08.2021 tarihinde neler yaptığımı anlatacağım. Eşim iki gün izin alınca ailemin yanında geçirmeye karar verdik. Aslında ailem bize bir saatlik uzaklıkta oturuyor. Yola cumartesi sabah erkenden çıkmaya karar verdik. O gün erken kalktım valizimizi hazırladım. Valiz hazırlama işleminden sonra kahvaltı hazırladık.Güzel bir kahvaltı sonrası kahve bile içemeden yola çıktık. Oğlum bir an önce denize gitmek istediği için çok heyecanlıydı . Bu yüzden bize kahve bile içirtmedi:)
Ancak denize nereye gideceğimize karar verememiştik. Sonunda yolumuz üzerinde olan Sarıgerme Plajına gitmeye karar verdik.

Yolda oğlumun can simidini ve kolluklarını almadığımı farkettim. Epey yol gittiğimiz için Sarıgerme'de alırız diye düşündük. Sarıgerme'ye geldiğimizde eşim ve oğlum markete uğradılar. Döndüklerinde kolluk dışında oğlum su tabancası da aldırmış babasına:) Plaja girdiğimizde gölgelik bir alan bulup orada kızımla birlikte oturduk. Oğlumla eşim denize gittiler. Bir süre sonra eşim geri döndü.Oğlum su tabancasıyla kulağına su kaçırmış ve kulağı sızlıyordu.Eşimle yer değiştirip ben oğlumla ilgilendim.Su tabancasıyla baya eğlendik.

Öğle vakti olunca acıktığımızı farkettik. Kafeteryada eşimle bana tost oğlum da patates kızartması istedi.

Karnımızı doyurup çayımızı içtikten sonra annemlere gitmek için plajdan çıktık. 20 dakikalık bir yolculuktan sonra annemlere vardık.Duşumuzu aldıktan sonra dinlenmek için uyuduk. İkindi vakti ablamla birlikte odun ateşinde katmer ve ıspanaklı gözleme yaptık. Hazır ocak yanmışken bahçeden topladığım mısırların bir kısmını odun ateşinde közledim. Bir kısmını da haşladım. Bu mısırlar doğal ve genetiği ile oynanmamış mısır olmadığı için çok lezzetliydiler

Akşam yemeğinde gözleme ve katmerlerimizi yedik. Daha sonra leziz mısırlarımızı yedik.Bugün benim için yoğun bir o kadar da eğlenceli geçti.Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ediyorum.

#thediarygame #betterlife #steemit-turkiye #tr #turkiye #steemexclusive

Sort:

Iyi eğlenceler 🤗

Teşekkür ederim

Mısır çok güzel görünüyor 🥰

Evet çok lezzetli imkanım olsa da ikram edebilseydim☺️

3 years ago

Gözlemeler çok lezzetli görünüyor. Afiyet olsun.

Teşekkür ederim

Çok renkli bir gün olmuş. İyi eğlenceler

3 years ago

Çok güzel bir gün olmuş. Katmer de çok güzel görünuyor. Karbonhidrata bayılırim 😀

Teşekkür ederim ☺️Karbonhidrati sevmeyen yoktur sanırım.

3 years ago (edited)

Kozlenmis misir bayilirim 👍

3 years ago

Evet ben de çok seviyorum

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.