The Diary Game - Better Life / 11.05.2022 kahvaltıdan havalimanına 🍳🍽🚶‍♀️✈

in SteemWomen Club2 years ago

Merhaba arkadaşlar nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir. 🙏

Bende keyifler gayet yerinde. 🙂
Bugün için yengemlerle ve en yakın arkadaşımız Nadide ile sözleştik. Birlikte dışarıda güzel bir kahvaltı yapmak istedik. Kendimizi ara ara bu tür organizasyonlarla ödüllendirmeliyiz ki hayat yaşanılası daha güzel bir hale gelsin. 😉

Her sabah kızımın okula gidiş saatinde artık küçük oğlumda uyanıyor. Onun uyku düzenini düzeltelim derken benimki bozuldu. 😂
Eskiden öğlen vakitlerine kadar uyurdum. İlk birkaç gün oğlumun yeni uyku düzenine alışmakta esas zorluğu ben yaşadım. Ama artık alıştık. "Erken kalkan yol alır." diye boşuna dememisler. Artık öğlen olmadan evde birçok işimi halledebiliyorum.

Sabah kızımı okula gönderdikten sonra oğlumla salona geçtik. Oğlum çizgi film izlemek istediğini söyledi. Ona çizgi film açıp bende biraz steemite bakındım. Kimler neler paylaşmış göz gezdirdim. Oğlum teli elime aldığımda bana biraz fazla sırnaşıyor. Pek rahat vermiyor. Yorumlara ve paylaşımlara bu yüzden yetişmekte zorlansamda takipte kalıyorum ve paylaşımlarımı aksatmamaya çalışıyorum. Bu ortamı çok seviyorum. Birbirinden yetenekli ve duygularını çok güzel ifade eden arkadaşlar var. Yazıları, fikirlerini, paylaşımlarını zevkle okuduğum birçok steem sever arkadaş var. Okudukça bende kendimi geliştirmeye ve bu platforma faydalı bir şeyler paylaşmaya adıyorum.

Oğluma kahvaltısını yaptırdım. Buluşma saatimiz gelene kadar evdeki günlük rutin işlerimi halledip kendime bir keyif kahvesi yapıp içtim. Sabah makineye attığım çamaşırları astım. Buluşma saatimiz 12.00 idi ve ben o saate kadar söylediğim gibi bütün ev işlerimi bitirdim.

Oğlumla birlikte hazırlanıp kapının önüne çıktık. Aynı binada oturan yengemlerle birlikte evimize yürüyüş mesafesinde olan kahvaltı yapacağımız mekâna gittik.10 dakikada mekâna vardık. Gittiğimizde arkadaşımız gelmişti. Hemen siparişimizi verip sohbetimize başladık. Ramazanda pek görüşememiştik. Konuşacak şeyler o kadar birikmiş ki bu buluşmada sohbet sohbeti açtı diyebilirim. Hepimiz paylaştıkça deşarj olduk. Sevdiklerimizle paylaşılan her şey çok güzel. 👌

Kahvaltıdan sonra kızımın okul çıkış saati gelince ben oğlumu yengemlere emanet edip guruptan ayrıldım. Kızımı okuldan alıp aile hekimliğinde kontrole götürdüm. Birlikte eve döndük. Eve geldiğimizde yengemler çoktan dönmüşlerdi. Büyük yengem kahve içmeye çağırdı. Sohbeti bitiremedik bugün. ☺ Üç elti kahve içip sohbete devam ettik.

Bir taraftan benim içim kıpır kıpırdı. Akşam kızkardeşim ve yeğenim Trabzon'dan uçakla dönüyorlardı. Bu bayram hem bizim aile hemde kardeşim ve kızı çok hastalandık. Aslında kardeşim eşiyle birlikte kendi araçlarıyla Trabzon'a gittiler. Ancak iyileşme süreçleri çok uzun sürdüğü için dönüş yolunda kardeşim araçla gelmeyi göze alamadı. Kızıyla birlikte uçakla gelmeyi tercih etti. Aldığı en doğru kararlardan biriydi. 👍 Yorgunluğu ve hastalığının belirtileri halen daha sürüyordu çünkü.

Kardeşimi o kadar çok özledim ki akşam için sevdiği tatlıyı yapmaya karar verdim. Kahvemizi içtikten sonra malzemeleri almak için markete gittim. Marketten gelince kardeşimin uçağının iniş saatine tekrar baktım. Geç bir saat olduğu için tatlıyı ertesi gün yapmaya karar verdim.

Eşim işten gelince akşam yemeğimizi yedik. Kardeşimin uçağının iniş saatine 45 dakika kala evden çıktık.

Havalimanına vardığımızda ben araçtan inip içeriye girdim. Panoya baktığımda Trabzon uçağının indiğini görüp önce derin bir ohh çektim.

Yaklaşık yarım saat daha kardeşimin yanıma gelişini bekledim. Geldiklerinde sarıldık. Hasret giderdik. Eşimi aradım ve bizi beklediğimiz yerden gelip aldı.
Eve dönüş yolunda kardeşim Trabzon hakkında kısa bir özet geçti. Tatili ve bayramı bizim gibi malesef hastalıktan dolayı buruk geçmiş.
Çok şükür iyileştik. Bu günümüze şükürler olsun. 🤲🏻

Ertesi gün kardeşim işe gideceği için yeğenimide babaannesi baktığı için onları karşı çapraz apartmanda oturan kayınvalidesine bıraktık.
Bizde eve geldiğimizde saat 23.50 idi. Çocuklar uyumuş yengem bizim evde onlara göz kulak oluyordu.
Yengem evine geçti. Bizde son zamanlarda her akşam izlediğimiz dizi olan İlginç Bazı Olayların iki bölümünü daha izledik. Sabah erken kalkacağımızı düşünüp daha fazla uykusuz kalmayalım diye hemen yattık.

Benim günüm hem gezmeli, hem sohbet etmeli hemde kavuşmalı bir şekilde geçti. Postumu okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim. 🙏
Paylaştığım fotoğraflar bana aittir.
Bir dahaki postta görüşmek üzere sevgili arkadaşlar.
Kendinize çok iyi bakın
Hoşçakalın 👋🏻

Sort:

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl
Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

Baya yoğun bir gün geçirmişsiniz, kavuşmalar hep çok güzel değil mi:)

2 years ago

Öyle valla herkes sevdiğine kavuşsun 🤲🏻 çok teşekkür ederim 🙂🌹

Arkadaşlarla çok güzel bir gün geçirmiş siniz. Keyifle okudum.❤️

2 years ago (edited)

Evet benimde mutlu ve keyifli olduğum bir gündü gerçekten. 🙏 Çok teşekkür ederim ❤

Congratulations! Your quality content qualifies the Steem Global Curators guidelines.

Your post is upvoted using the @steemcurator06 account by @ubongudofot. Continue making quality content for more support.