• Sign in
  • Sign up 
  • Welcome
  • FAQ
  • Switch to Night Mode
  • Stolen Accounts Recovery 
  • Change Account Password 
  • Vote for Witnesses 
  • Steem Proposals 
  • Third-party exchanges:
  • Poloniex 
  • Advertise 
  • Jobs at Steemit 
  • Developer Portal 
  • Steem Bluepaper 
  • SMT Whitepaper 
  • Steem Whitepaper 
  • Privacy Policy
  • Terms of Service
Home
LoginSign up
You are viewing a single comment's thread from:

RE: 아쉬운 패배 ㅠㅠ

  • View the full context
syskwl (78)in Korea • 한국 • KR • KO • 4 days ago

손흥민이를 뺀건 대실수입니다. 한번 교체해서 이겼다고 자신의 전술이라고 착각하는 게 아닌건지....

4 days ago in Korea • 한국 • KR • KO by syskwl (78)
$0.00
    Reply 0