You are viewing a single comment's thread from:

RE: (이자와 원금 지급 및 연장 희망 공지)[Steem M2E 프로젝트 1st-round extension] 연 30% 이자 보장합니다

in #kr2 months ago

고생 많으시네요~!

Posted using SteemX