You are viewing a single comment's thread from:RE: [26-6-19] 오농- 오늘도 밭View the full contextparkname (85)in #atomy • 7 days ago 젤 위에 있는 장미? 컬러가 너무 곱네요.Posted using SteemX
[booming-kr-auto]
보팅 완료했습니다 🙌
네… 나눔 받은 장미인데 기적적으로 꽃이 피었어요.