월요일부터

in #kr2 days ago

월요일부터 회식이라니
술도 평소 잘 안마시는 저인데
2차까지 엄청 마셨네요

와.. 힘들어서..
그래도 오늘 뭔가 걸렸네요



Posted through the ECblog app (https://blog.etain.club)

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Thank you for sharing on steem! I'm witness fuli, and I've given you a free upvote. If you'd like to support me, please consider voting at https://steemitwallet.com/~witnesses 🌟

회식은 월요일이죠 ㅎㅎ

월요일이면 이번주 엄청 길게 느껴지겠네요 @.@

안주를 보니 과음하실만 했겠네요.^^