You are viewing a single comment's thread from:RE: [26-6-23] 맛난 밥View the full contextkaine (66)in #zzan • yesterday 어우야 푸짐한 한상 이네요 맛나게 드셨길
힘 없어 죽겠다고 맛난 밥 먹자고 해서 간 식당이네요. ㅋ